I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 12, 2011

HATIKKUU,,, BUKANNNN KONKRIT....


ceghite ni dari kawan aq.. name dye,,, alyssa... herm katanya-

sakit hati ni... patutke sakit hati... mungkin x berape nk patut la... tapi, nape pakwe aq tu slalu macam tu?? nak mcj aq dlu jarang sekali... bile aq mcg plak, mnjang bsy.. kalo x bsy pon,, msti dy yg tamatkn mcg tu dulu.. alasan,, blajar.. aku pon xdela ksah... aku bukan nak dye slalu layan aku... tapi aku cume mcj dye malam jer.. tu pon dye x lah nak layan aku,,, da tu bkan slalu pon,, waktu balik rumah jer..(kitorang duk asrama) dye ad mase pagi, ptg tengahhari nak blaja... kot ye pon malam nak blaja,, mcg la aku pagi ke ptg ke,,, sebenanye,, slame ni aku x de la terase sangat... tapi smalam, aku msj dye,,, die ckap dy nak stady, untuk trial.. aku tau pekse trial tu penting untuk dye... sebab tu.. aku bagi dye ruang,,,, last2.. aku buat keputusan... dalam masa balik 3 hari ni, aku x nak bukak nset.. kot bukak pon, aku x nak mcj dye... kalo selame ni aku slalu gangu dye nak blaja, skang ni aku x kan ganggu dye lagi.. aku bkan nak dera hati dye(kalo dye rasa terdera) tapi aku nak dye tau,, kalo aku x penting,, abaikanlah aku,,, blaja la dulu baru layan aku.... aku sedih sangat wat camni,, dera perasaan sendiri... x tau la kalo dye x rase pape.. mgkn dye lagi suke kalo aku x mcj dye... kadang2.. aku terpk.. yang aku ni macm semak samun je yang menyemak dalam kpale otak dye tu... da lame aku smpan perasaan ni... kalo lepas exam spm pon dye wat camni gak kat aku.. aku nak dye taw,,,, HATI AKU BUKAN KONKRIT,,,, aku nak bagi dye rase gak.... mcm mane,, dyer wat kat aku selame ni.......

TAMAT....

aku nak nasihatkan,, pade sume lelaki yg x de komitmen nk bcinte, jngn becinte... wat sakit hati org jer,,,,

No comments:

Post a Comment

Popular Posts